Kariéra
Hledáme pracovníka online marketingu na slovenském trhu
Náplň práce:
Mezi vaše hlavní pracovní úkoly bude patřit správa našich slovenských sociálních sítí a webu a vytváření reklamních kampaní, propagace na FB, YT, Instagram, Pinterest. Budete se starat o naše fanoušky na sociálních sítích. Hledáme někoho, kdo má blízko nejen k dětským knihám a kdo je připraven našim zákazníkům ukázat, že naše knížky jsou fakt skvělé.
Dále budete komunikovat s našimi spolupracujícími influencery, koordinovat jejich reklamní kampaně, ale i vyhledávat další kontakty, a to jak slovenské, tak české. Mezi vaše milé povinnosti bude patřit i příprava newsletterů a reporting úspěšnosti kampaní.
K ruce vám bude náš e-shop a jeho intuitivní administrace, kterou lehce zvládnete a kde najdete všechny potřebné podklady a informace.
A až se ve všech těchto činnostech zorientujete, rádi bychom, abyste nás posunul/a dál, pomohl/a nám rozvíjet se – navrhoval/a nejefektivnější formy online marketingu.
Požadujeme:
Hledáme kolegu či kolegyni se zápalem pro knihy, psavou rukou a organizovanou myslí.
Dále očekáváme, že uchazeči budou mít:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Výbornou slovenštinu
- Zkušenosti se správou sociálních sítí
- Znalost různých forem online marketingu a orientaci v této problematice
- Výborné komunikační schopnosti
- Orientaci v MS Office a základných grafických programech
Nabízíme:
- Práci na plný pracovní úvazek
- Dobré platové ohodnocení
- Stabilní pracovní místo v centru Prahy
- Kreativní práci s podstatnou zodpovědností
Pokud máte zájem, pošlete nám prosím své CV a motivační dopis s krátkým návrhem komunikace na sociálních sítích, jako byste už tuto pozici zastával/a (stačí na polovinu A4) na adresu svojtka@svojtka.cz. Nástup je možný ihned.
Budeme se na vás těšit.
Hledáme samostatné prodejce knih pro Západočeský, Východočeský a Jihomoravský kraj
Jste aktivní, komunikativní člověk, kterého baví knihy stejně jako nás?
Náš svět se točí jen a výhradně kolem knih a svoji práci máme rádi. Nabízíme hlavně vzdělávací, naučné a interaktivní knihy pro děti všech věkových kategorií.
Jste aktivní, komunikativní člověk, kterého baví knihy stejně jako nás?
Náplní Vaší práce bude dostat naše knížky k těm nejdůležitějším zákazníkům – dětem. Vaší cílovkou budou školky, školy, mateřská centra, dětské kluby apod., s kterými budete vyřizovat vše potřebné k oboustranné spokojenosti.
Krom toho, že budete pracovat s krásným zbožím, Vám nabízíme:
- zajímavou provizi z obratu (v průměru 20.000 - 30.000Kč)
- zázemí stabilní firmy
- komplexní zaškolení
- možnost být pánem svého pracovního času
- volno v období školních prázdnin
K práci budete potřebovat:
- vlastní automobil
- živnostenský list
- trestní bezúhonnost
- základní znalost práce na PC
- akčního ducha
- a taky trochu svaly
A hlavně nadšení a chuť komunikovat naše knihy a postarat se o to, aby už žádným dětem nechyběly.
Zaujala Vás nabídka? Pošlete CV a krátký motivační dopis na email svojtka@svojtka.cz a my budeme obratem kontaktovat vybrané zájemce, kteří budou pozvání na osobní pohovor. Pokud se Vám neozveme do 14 dnů od obdržení Vašeho životopisu, byla dána přednost uchazečům, kteří lépe splňovali naše požadavky. Děkujeme za pochopení.
Hledáme vedoucí/ho týmu obchodních zástupců Svojtka do škol
Jaká je náplň práce:
Naši obchodní zástupci dodávají knihy nakladatelství Svojtka & Co. již více než 21 let přímo do mateřských a základních škol v ČR za speciální ceny. Jenže každý tým potřebuje mít svého šéfa, který jej řídí, motivuje a vyhodnocuje jeho konání. Přesně takového šéfa hledáme – někoho, kdo je schopen identifikovat příležitosti, chytit je a nepustit. Také by měl být schopen identifikovat hrozby a ty od nás odvrátit.
Hlavní pracovní náplní takového šéfa bude řídit obchodní zástupce a komunikovat se zákazníky. Dále bude mít na starosti zúčtovávání prodaného zboží a provizí obchodních zástupců. K tomu patří též vyřizování objednávek škol z internetového obchodu, jejich poptávek a příprava knižních setů na další období. Očekáváme, že celý systém bude rozvíjet a dohlížet na to, aby vše probíhalo bez problémů.
Koho hledáme:
Hledáme hlavně hlavu otevřenou, která má organizační schopnosti a obchodního ducha.
Rádi bychom, aby nově příchozí:
- dobře znal Microsoft Office – Excel a Word
- měl zkušenosti z obchodního oddělení
- byl schopen pracovat v systému Pohoda
- byl dobře organizačně a analyticky schopný
- byl komunikativní
- praxe s vedením týmu obchodních zástupců výhodou
- praxe v knižním nakladatelství či distribuci knih výhodou
Co nabízíme:
- přátelský kolektiv v dobře zavedené firmě
- zkrácený pracovní úvazek
- volno v období školních prázdnin
- dobré platové ohodnocení
- stabilní pracovní místo s velkou zodpovědností
Zaujala Vás nabídka? Pošlete CV a krátký motivační dopis na e-mail svojtka@svojtka.cz a my budeme obratem kontaktovat vybrané zájemce, kteří budou pozváni na osobní pohovor. Pokud se Vám neozveme do 14 dnů od obdržení Vašeho životopisu, byla dána přednost uchazečům, kteří lépe splňovali naše požadavky. Děkujeme za pochopení.
Další články

Jakými knihami se vybavit pro boj proti plenám aneb Vzhůru na nočník! Díl 2.
Pokračujeme ve výčtu knih s tematikou plen, čůrání, kakání a hovínek!

K čemu je nám Valentýn?
Jak se to teda má s tím šťastně-nešťastným Valentýnem? Mnoho lidí dodnes tvrdí, že jde o vykonstruovaný, nafouknutý svátek, který k nám přišel odkudsi ze západu za účelem podpoření prodeje bonboniér a všelijakých jiných růžovoučkých, srdíčkových kýčů. Vskutku, korporace se chytí každé příležitosti a reklamní byznys je zodpovědný za komerční rozměr tohoto svátku. Pod nánosem těchto globálních významových vrstev je však příběh, legenda o hrdinném světci, který zahynul mučednickou smrtí dávno před expanzí nadnárodních korporací.

„To je moje práce!“ – Umění upcyclingu
Na otázku „Co je to upcycling?“ nám strejda Google s tetou Wiki odpoví, že jde o využití starých věcí k vytvoření nových a že to má co dělat s ekologií. Možná přihodí něco o původu v 90. letech a postmodernismu. Mohli bychom namítnout, že to, co přichází ze světa a tváří se jako novinka, čeští kutilové, které nouze naučila housti, už dávno znají.

Jakými knihami se vybavit pro boj proti plenám aneb Vzhůru na nočník! Díl 1.
Pokud máte doma zhruba dvouleté dítě, zřejmě už pracujete na tom, aby opustilo pleny a naučilo se chodit na nočník nebo na záchod. Je to silně individuální a každé dítě má svůj čas. Zároveň i přístupy rodičů k tomuto často propíranému tématu se mohou dosti lišit. Ale ať už posazujete dítě na nočník od velmi útlého věku nebo to necháváte na něm, až si začne více uvědomovat svou vlastní potřebu, jedno je jisté. Čtení vhodně zvolených knih může vaše společné snažení ulehčit nebo alespoň zpříjemnit.

Jíst pořád jenom brambůrky je špatné. Ale jak to vysvětlit dětem?
Děti jsou od narození zvídavé. Vždyť snad každého člověka zajímá, jak svět funguje. Proto už odmalička neustále obtěžujeme své rodiče s jednoduchou otázkou: Proč? Proč je moře slané? Proč musíme chodit do školy? Proč lampička svítí? Proč mají ptáci peří? Takových otázek je skutečně spousta. Alespoň na dva dotazy tohoto typu vám odpoví novinky z našeho nakladatelství – Proč nemám jíst jen brambůrky? Proč se mám starat o naši planetu?

Studovat politologii? To není nutné! Stačí politika pro začátečníky
Mnozí dospělí se o politiku nezajímají a v této významné společenské sféře zůstávají začátečníky prakticky celý život. Skeptik by si na základě toho jen povzdychl a situaci okomentoval, že se pak není čemu divit, proč je u nás situace taková, jaká je…

Moje první kniha o přírodě
Je velká, má krásnou obálku a právě jsme ji vydali.
Moje první kniha o přírodě je ten typ knihy, který nakladatel rád staví na prominentní místa poliček, fotí na sociální sítě a obecně se s ní všude chlubí. To víte, musíme si občas trochu počechrat svá nakladatelská pírka.

Kdo se bojí, nesmí do Dokonalína
Ne v Českých Budějovicích, ale v Dokonalíně by chtěl žít každý. Udržované městečko obklopené přírodou, přátelští sousedé, pracovní příležitosti, žádná kriminalita. Braunovi, kteří se sem přistěhovali, jsou nadšení. Až na dceru Fialku. Té se na novém bydlišti něco nezdá.

Knižní veletrh ve Frankfurtu. Událost podzimu v nakladatelském světě
Na přelomu září a října to začíná v oddělení nákupu práv v nakladatelství bzučet – šustí stránky katalogů, posílají se e-maily na různé světové strany, kontrolují se prodeje knižních řad, zkrátka začínají přípravy na největší událost podzimu nebo možná i celého nakladatelského roku: knižní veletrh ve Frankfurtu.