Obchodní podmínky

    Podmínky pro koncové zákazníky

    Obecné

    Provozovatelem internetového obchodu je nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.

    Otevírací doba je v pracovní dny od 9 - 17 hodin, ve středu od 9 - 18 hodin.

    Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.

    Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem.

    Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

    Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.


    Možnosti objednání

     
    -          v on-line knihkupectví:        bez  registrace
                                                                    s registrací
    knihy nabízíme s minimální slevou 20 % na celou produkci, ale i další akční slevy 50 % a více.
    Na naší adrese http://www.svojtka.cz vyberte zboží do košíku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby. Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli při objednání, jako potvrzení Vaší objednávky.

    -          telefonicky na čísle 220 991 181
    -          e-mailem na adrese objednavky@svojtka.cz

    Nezapomeňte vždy uvést Vaši přesnou kontaktní adresu, případně dodací adresu, na kterou mají být knihy doručeny, pokud se liší, dále telefonní číslo a e-mailovou adresu.

     

    Promokód

    Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?

    S jeho použitím můžete získat slevu na celou naši produkci. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám z internetové slevy přepočítají na slevu promókódu.

    Promokód můžete uplatnit jak při objednávce přes internet, tak při osobním odběru v nakladatelství.

     

    Dodací a platební podmínky v Čechách

    Objednávky vyřizujeme každý den a do vyprodání zásob.

    Při objednávce nad 1000,- Kč neplatíte žádné přepravní poplatky (neplatí pro speciální slevové akce).


    Platební způsoby:

    Dobírka - poplatek 0,-

    PayU (bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví) - poplatek 0,- Kč


    Způsoby doručení:

     Česká pošta - cenný balík dobírka - přepravné 129,- Kč. Pošta doručí objednávku do 3-5 pracovních dnů od data expedice. 

     Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 14 dnů na Vaší poště.

     Česká pošta - balík do ruky - dobírka - přepravné 109,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice.

     Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní na Vaší poště. 

     Česká pošta - balík do ruky PayU - přepravné 99,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice.

     Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní na Vaší poště.

     DPD - dobírka - přepravné 119,- Kč. Přepravce doruční zásilku následující pracovní den po datu expedice.

     Uloženka - přepravné 59,- Kč. Přepravce doručí vaši zásilku na vybrané odběrné místo Uloženky následující pracovní den po expedici. 

     Osobní odběr - manipulační poplatek a balné 29,-


    OSOBNÍ ODBĚR

    Objednané tituly si můžete vyzvednout i osobně na adrese nakladatelství (viz výše), v pracovní dny od 9 - 17 hodin a ve středu až do 18 hod.  Při osobním odběru Vám bude v momentě připravení Vaší objednávky odeslán informační email. Objednávku si můžete vyzvednout během dalších 5 pracovních dní. Platbu na místě můžete provést hotově nebo kartou.

    Osobní odběr je zpoplatněn částkou 29,- Kč (manipulační poplatek a balné). Slučování několika přijatých objednávek s osobním odběrem do jedné není možné z hlediska systému.


    20% slevu i další akční slevy platí také při nákupu přímo u v nakladatelství bez předchozí objednávky. Zde je také možnost knihy si prohlédnout.


    25% sleva platí pro všechny držitele karty Adventura a Hedvábná stezka při osobním odběru v nakladatelství a počítá se z běžné (maloobchodní) ceny uvedené v e-shopu.

    Na karty ISIC a ITIC můžete v e-shopu i přímo při nákupu v nakladatelství dostat slevu 30 % z maloobchodních cen. V objednávce (v detailu košíku) zadáte číslo své ISIC (ITIC) karty a po ověření v on-line systému ISIC se vám sleva rovnou přepočítá z 20 % na 30 %.


    Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.


    Dodací a platební podmínky pro Slovensko

    Platební způsoby:

    PayU - poplatek 0,- kč 


    Způsoby doručení:

    Česká (Slovenská) pošta - přepravné se spočítá podle váhy knih v košíku, doručení proběhne do 3 dnů od expedice



    Vzhledem k vysokým poštovním a bankovním poplatkům nezasíláme na Slovensko knihy na dobírku. V takovém případě využijte prosím Vašeho kontaktu v Čechách, na který je možno dobírkou zásilku zaslat.

    Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoli rady, kontaktujte nás
    e-mailem objednavky@svojtka.cz – rádi Vám poradíme.

     

    Vrácení peněz

    Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu nakladatelství Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal. Vráceny budou peníze za objednané zboží, včetně poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce zaplatili.

    Při vrácení jen části objednávky vracíme peníze pouze za zboží, za poštovné se peníze nevrací.


    Reklamační podmínky

    Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.

    Pokud jste nedopatřením obdrželi vadný výtisk, jiný titul, než jste si objednali nebo vám v zásilce chybí objednaný titul máte právo na jeho výměnu či uplatnění reklamace. Stejně tak i při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy). V těchto případech nás prosím vždy informujte okamžitě po obržení zásilky.

    Reklamaci můžete vyřídit prostřednictvím e-mailu objednavky@svojtka.cz nebo telefonicky na čísle 220 991 181.

    Při každém kontaktu prosíme o uvádění čísla Vaší objednávky.

    Vadné, nebo jiné než objednané zboží zašlete společně s reklamačním protokolem zpět (nikoli dobírkou) na adresu nakladatelství:

    Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3

    Reklamační protokol: http://www.svojtka.cz/download/reklamacni-protokol.xlsx

    Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 14 dnů od obdržení vadné knihy.

    Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.

    Reklamaci můžete také vyřídit osobně v nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, Praha 3. V tomto případě vezměte s sebou paragon či dodací list.

    Neodpovídáme za vady způsobené přepravcem a za závady vzniklé po převzetí zásilky.


    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

    Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu objednavky@svojtka.cz.

    Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

    Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

    U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

    Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

    Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

    V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

    Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


    Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí.


    Evidence tržeb EET


    „V souladu s ustanovením § 37 odst. 1 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, platí, že tržby z činností zařazených v klasifikaci NACE pod kódem 58.11 (Vydávání knih, period. publikací, ost. vydavatelské činnosti) podléhají EET ode dne 1.3.2018. Tržby z velkoobchodu a maloobchodu (kód 46.49 a 47.61) podléhají EET již od 1.3.2017.


    S ohledem na skutečnost, že dle vysvětlivek ke klasifikaci NACE vydaných Českým statistickým úřadem je charakteristickým rysem velkoobchodu a maloobchodu mj. též skutečnost, že se jedná činnost spočívající v nákupu a dalším prodeji zboží bez jeho zpracování, se lze domnívat, že uvedená definice není v případě prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství naplněna; v případě prodeje knih vydaných příslušným nakladatelstvím není přítomen prvek předchozího nákupu zboží.


    Vzhledem ke shora uvedenému a k potvrzujícímu stanovisku finanční správy se proto lze domnívat, že prodej vlastních knih ze strany nakladatelství spadá pod kód NACE 58.11 a povinnost EET ohledně tržeb z prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství tak vznikne až ve třetí fázi zavádění EET, tedy od 1.3.2018.“



    Podmínky ochrany osobních údajů


    I.

    Základní ustanovení

    Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155 (dále jen: „správce“).

    1.            Kontaktní údaje správce jsou

    adresa: Soběslavská 40, Praha 3, 130 00

    email: svojtka@svojtka.cz

    telefon: 220 991 178

    2.            Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor.

    3.            Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.


    II.

    Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

    1.            Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

    2.            Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.


    III.

    Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

    1.            Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

    •             plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

    •             oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

    •             Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

    2.            Účelem zpracování osobních údajů je

    •             vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro její vyřízení  (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

    •             zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

    3.            Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.


    IV.

    Doba uchovávání údajů

    1.            Správce uchovává osobní údaje

    •             po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu) a po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

    2.            Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.


    V.

    Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

    1.            Příjemci osobních údajů jsou osoby

    •             podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,

    •             zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,

    •             zajišťující marketingové služby.

    2.            Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb.


    VI.

    Vaše práva

    1.            Za podmínek stanovených v GDPR máte

    •             právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

    •             právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

    •             právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

    •             právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

    •             právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

    •             právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.


    VII.

    Podmínky zabezpečení osobních údajů

    1.            Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

    2.            Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.


    VIII.

    Závěrečná ustanovení

    1.            Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

    2.            S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

    3.            Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.


    Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.



    Další články

    nahoru