Obchodní podmínky

    Podmínky pro koncové zákazníky

    Obecné

    Provozovatelem internetového obchodu je nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.

    Otevírací doba je v pracovní dny od 9 - 17 hodin, ve středu od 9 - 18 hodin.

    Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.

    Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem.

    Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

    Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.

     

    Možnosti objednání

     
    -          v on-line knihkupectví:        bez  registrace
                                                                    s registrací
    knihy nabízíme s minimální slevou 20 % na celou produkci, ale i další akční slevy 50 % a více.
    Na naší adrese http://www.svojtka.cz vyberte zboží do košíku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby. Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli při objednání, jako potvrzení Vaší objednávky.
     
    -          telefonicky na čísle 220 991 181
    -          e-mailem na adrese objednavky@svojtka.cz
     

    Nezapomeňte vždy uvést Vaši přesnou kontaktní adresu, případně dodací adresu, na kterou mají být knihy doručeny, pokud se liší, dále telefonní číslo a e-mailovou adresu.

     

    Promokód

    Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?

    S jeho použitím můžete získat slevu na celou naši produkci. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám z internetové slevy přepočítají na slevu promókódu.

    Promokód můžete uplatnit jak při objednávce přes internet, tak při osobním odběru v nakladatelství.

     

    Dodací a platební podmínky v Čechách

    Objednávky vyřizujeme každý den a do vyprodání zásob.

    Při objednávce nad 1000,- Kč neplatíte žádné přepravní poplatky (neplatí pro speciální slevové akce).

     

    Platební způsoby:

    Dobírka - poplatek 29,- Kč

    PayU (bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví) - poplatek 19,- Kč

     

    Způsoby doručení:

     Česká pošta - cenný balík - přepravné 100,- Kč. Pošta doručí objednávku do 3-5 pracovních dnů od data expedice. 

     Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 14 dnů na Vaší poště.

     Česká pošta - balík do ruky - přepravné 80,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice.

     Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní na Vaší poště.

     DPD - přepravné 90,- Kč. Přepravce doruční zásilku následující pracovní den po datu expedice.

     Poštomat - přepravné 40,- Kč. Přepravce doručí vaší zásilku do Poštomatu následující pracovní den po expedici.

     Osobní odběr - manipulační poplatek 30,- Kč

     

    OSOBNÍ ODBĚR

    Objednané tituly si můžete vyzvednout i osobně na adrese nakladatelství (viz výše), v pracovní dny od 9 - 17 hodin a ve středu až do 18 hod.  Při osobním odběru Vám bude v momentě připravení Vaší objednávky odeslán informační email. Objednávku si můžete vyzvednout během dalších 5 pracovních dní. Platbu na místě můžete provést hotově nebo kartou.

    Osobní odběr je zpoplatněn částkou 30,- Kč (manipulační poplatek). Slučování několika přijatých objednávek s osobním odběrem do jedné není možné z hlediska systému.

     

    20% slevu i další akční slevy platí také při nákupu přímo u v nakladatelství bez předchozí objednávky. Zde je také možnost knihy si prohlédnout.

     

    25% sleva platí pro všechny držitele karty Adventura a Hedvábná stezka při osobním odběru v nakladatelství a počítá se z běžné (maloobchodní) ceny uvedené v e-shopu.

    Na karty ISIC a ITIC můžete v e-shopu i přímo při nákupu v nakladatelství dostat slevu 30 % z maloobchodních cen. V objednávce (v detailu košíku) zadáte číslo své ISIC (ITIC) karty a po ověření v on-line systému ISIC se vám sleva rovnou přepočítá z 20 % na 30 %.

     

    Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.

     

    Dodací a platební podmínky pro Slovensko

    Platební způsoby:

    PayU - poplatek 19,- kč 

     

    Způsoby doručení:

    Česká (Slovenská) pošta - přepravné se spočítá podle váhy knih v košíku, doručení proběhne do 3 dnů od expedice

    Balíkomat SK - přepravné 180,- Kč, balíček bude uložen v boxu do 3 dnů od expedice

     

    Vzhledem k vysokým poštovním a bankovním poplatkům nezasíláme na Slovensko knihy na dobírku. V takovém případě využijte prosím Vašeho kontaktu v Čechách, na který je možno dobírkou zásilku zaslat.

    Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoli rady, kontaktujte nás
    e-mailem objednavky@svojtka.cz – rádi Vám poradíme.

     

    Vrácení peněz

    Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu nakladatelství Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal. Vráceny budou peníze za objednané zboží, včetně poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce zaplatili.

    Při vrácení jen části objednávky vracíme peníze pouze za zboží, za poštovné se peníze nevrací.

     

    Reklamační podmínky

    Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.

    Pokud jste nedopatřením obdrželi vadný výtisk, nebo jiný titul, než jste si objednali, máte právo na jeho výměnu. Stejně tak i při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy).

    Reklamaci můžete vyřídit prostřednictvím e-mailu objednavky@svojtka.cz nebo telefonicky na čísle 220 991 181.

    Při každém kontaktu prosíme o uvádění čísla Vaší objednávky.

    Po telefonické dohodě zašlete vadné, nebo jiné než objednané zboží zpět poštou (nikoli dobírkou) na adresu nakladatelství:

    Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3

    Pro urychlení přiložte prosím reklamační protokol, který naleznete zde  http://www.svojtka.cz/download/reklamacni-protokol.xlsx

    Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 14 dnů od obdržení vadné knihy.

    Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.

    Reklamaci můžete také vyřídit osobně v nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, Praha 3. V tomto případě vezměte s sebou paragon či dodací list.

    Neodpovídáme za vady způsobené poštou a za závady vzniklé po převzetí zásilky.

     

    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

    Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu objednavky@svojtka.cz.

    Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

    Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

    U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

    Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

    Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

    V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

    Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

     

    Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí.

     

    Evidence tržeb EET

     

    „V souladu s ustanovením § 37 odst. 1 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, platí, že tržby z činností zařazených v klasifikaci NACE pod kódem 58.11 (Vydávání knih, period. publikací, ost. vydavatelské činnosti) podléhají EET ode dne 1.3.2018. Tržby z velkoobchodu a maloobchodu (kód 46.49 a 47.61) podléhají EET již od 1.3.2017.

     

    S ohledem na skutečnost, že dle vysvětlivek ke klasifikaci NACE vydaných Českým statistickým úřadem je charakteristickým rysem velkoobchodu a maloobchodu mj. též skutečnost, že se jedná činnost spočívající v nákupu a dalším prodeji zboží bez jeho zpracování, se lze domnívat, že uvedená definice není v případě prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství naplněna; v případě prodeje knih vydaných příslušným nakladatelstvím není přítomen prvek předchozího nákupu zboží.

     

    Vzhledem ke shora uvedenému a k potvrzujícímu stanovisku finanční správy se proto lze domnívat, že prodej vlastních knih ze strany nakladatelství spadá pod kód NACE 58.11 a povinnost EET ohledně tržeb z prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství tak vznikne až ve třetí fázi zavádění EET, tedy od 1.3.2018.“

     

    Další články

    nahoru