Otázky a odpovědi

    1. Registrace v e-shopu

    Chcete mít přehled o našich slevových akcích a výhodných nabídkách? Zaregistrujte se u nás v e-shopu a na e-mail vám budeme posílat upozornění.

    Kromě toho, jako registrovaný zákazník, nebudete muset při každé objednávce vyplňovat své kontaktní údaje – při registraci je vyplníte jen jednou a při každém dalším přihlášení se již zadané údaje rovnou načtou do objednávky.


    Počet ks v košíku

    V základním nastavení je v detailu knihy v poli "počet"  automaticky nastavena číslice 1. Neznamená to, že máme skladem pouze 1 kus, ale je to usnadnění pro zákazníky, kteří většinou kupují od jednoho titulu pouze 1 kus knihy. Proto stačí kliknout na pole "Přidat do košíku" a kniha se vloží do košíku:

    Objednávku nelze odeslat – nelze pokračovat v objednávce

    Pokud se Vám po vyplnění způsobu přepravy, způsobu platby a kontaktních údajů nedaří pokračovat v objednávce dále, nejsou zřejmě vyplněny všechny požadované údaje správně.
    U způsobu přepravy a platby musíte puntíkem označit zvolenou variantu:

     


    Důležité údaje jsou také všechna červeně označená pole v kontaktních údajích:

    Objednávka krok za krokem

    V prvním kroku vložte knihu do košíku. Obrazovka se nezmění, pouze v pravé horní části obrazovky se kniha načte do košíku:

    Po kliknutí na nákupní košík se dostanete do obsahu košíku:


    Pokud máte jakýkoli slevový kód, vepište jej do pole "Použít slevový kód" a klikněte na "Vložit" . Cena knihy se přepočítá na slevu, kterou uplatňujete:


    Dalším krokem je výběr přepravy a platby (vybraný způsob označte puntíkem):



    Po výběru způsobu doručení a způsobu platby na té samé stránce vyplníte kontaktní údaje (pokud chcete objednávku doručit na jinou adresu, než je Vaše fakturační, vyplňte i dodací adresu). Důležitá jsou všechna červeně označená pole (pokud tato pole nevyplníte, objednávka nepůjde odeslat).

    UPOZORNĚNÍ! Velkou pozornost prosím věnujte poli „E-mail“  . Na e-mailovou adresu, kterou zde zadáte, obdržíte potvrzení o odeslané objednávce.



    Pokud jste zadali všechny potřebné údaje, klikněte na „Pokračovat k potvrzení“ .


    Posledním krokem před odesláním Vaší objednávky je „Potvrzení objednávky“ neboli rekapitulace:

    Pokud chcete objednávku jakkoliv změnit (obsah košíku, způsob doručení, platby nebo kontaktní údaje), klikněte na „Zpět do košíku“ .


    Jestliže si myslíte, že je vše v pořádku, objednávku k nám odešlete kliknutím na „Potvrzuji“ . Po odeslání objednávky jste přesměrováni do platební brány (pokud jste vybrali platbu kartou nebo platby přes PayU. Pokud jste zvolili platbu na dobírku nebo osobní vyzvednutí v nakladatelství, objeví se tato stránka:



    Balné zdarma

    Záleží nám na vás, proto u zásilek neúčtujeme náklady na balné.


    Termín expedice objednávky

    Všechny objednávky expedujeme v nejbližším možném termínu.

    Termín doručení je odvozen od data expedice (nikoli od data přijetí objednávky):

    • DPD – následující pracovní den po expedici
    • Česká pošta balík do ruky – následující pracovní den po expedici
    • Česká pošta cenný balík – 3 až 5 dní od expedice
    • Poštomat – následující pracovní den po expedici
    • Balíkomat SK – do 3 dnů od expedice

    Při vytváření objednávky můžete uplatnit slevový kupon. V "Nákupním košíku“ najděte pole "Použít slevový kód" , svůj kód do něj vepište a klikněte na "Vložit" :

    Cena v košíku se Vám přepočítá na slevu, kterou uplatňujete.

    Upozorňujeme, že se slevy nesčítají , tzn. pokud uplatňujete slevu menší, než je aktuální sleva na internetu (u každé knihy vyčíslená v %), cena v košíku se Vám nezmění a slevy se nesečtou.

    Vyzvednutí osobního odběru

    Při objednávce s volbou přepravy "Osobní odběr"  (neboli osobní vyzvednutí v sídle nakladatelství na Praze 3) Vám po odeslání objednávky přijde potvrzující         e-mail s číslem objednávky. Jedná se o automaticky vygenerovaný e-mail, který obdržíte cca do 1 minuty od odeslání objednávky. Jestliže tento e-mail neobdržíte, mohlo se stát, že jste špatně zadali kontaktní e-mailovou adresu nebo jste objednávku vůbec neodeslali.

    Tento osobní odběr pro Vás bude připraven nejdéle do 24 hodin od odeslání objednávky (v pracovní dny). Až bude objednávka připravena, pošleme Vám informační e-mail obsahující otevírací dobu a termín pro nejzazší vyzvednutí Vaší objednávky. Manipulační poplatek u osobního odběru je 30,- Kč.

    Platba PayU (bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví)

    Pokud nechcete zásilku poslat na dobírku, můžete využít metody:

    •  - Bankovní převod
    •  - Internetová bankovnictví (Česká spořitelna, Komerční banka, Fio banka a další)
    •  - Platební karta

    Tyto platby nám zprostředkovává společnost PayU – peníze tedy neposíláte přímo na náš účet, ale na účet PayU, který nám je dále přeposílá.

    Při výběru platební metody bankovní převod se vám po odeslání objednávky vygenerují platební údaje, které si vepíšete do svého internetového bankovnictví.

    Při výběru jakékoli banky v naší nabídce (internetová bankovnictví) vás systém po odeslání objednávky přesměruje přímo do vybraného internetového bankovnictví. Do něj se přihlásíte a ukáže se vám předvyplněný platební příkaz, který potvrdíte.

    Při platbě platební kartou po vás systém bude požadovat údaje z vaší platební karty (číslo karty, datum konce platnosti a kód ze zadní strany karty). Po vyplnění těchto údajů proběhne proces převodu peněz.

    Objednávky placené přes PayU expedujeme až po přijetí informace od PayU, že byla objednávka uhrazena (maximálně do 3 pracovních dnů).


    Další články

    nahoru