Často kladené otázky

Registrace v e-shopu

Chcete mít přehled o našich slevových akcích a výhodných nabídkách? Zaregistrujte se u nás v e-shopu a na e-mail Vám budeme posílat upozornění.

Kromě toho, jako registrovaný zákazník nebudete muset při každé objednávce vyplňovat své kontaktní údaje – při registraci je vyplníte jen jednou a při každém dalším přihlášení se již zadané údaje rovnou načtou do objednávky.

 

Počet ks v košíku

V základním nastavení je v detailu knihy v poli "počet" automaticky nastavena číslice 1. Neznamená to, že máme skladem pouze 1 kus, ale je to usnadnění pro zákazníky, kteří většinou kupují od jednoho titulu pouze 1 kus knihy. Proto stačí kliknout na pole "Přidat do košíku" a kniha se vloží do košíku (košík najdete v pravém horním rohu).

 

Objednávku nelze odeslat – nelze pokračovat v objednávce

Pokud se Vám po vyplnění způsobu přepravy, způsobu platby a kontaktních údajů nedaří pokračovat v objednávce dále, nejsou zřejmě vyplněny všechny požadované údaje správně.
U způsobu přepravy musíte puntíkem označit zvolenou variantu jednoho z přepravců (v případě Zásilkovny mít vybranou výdejnu), u způsobu platby si prosím vyberte buď za nabízených plateb přes platební bránu Comgate, nebo platbu na dobírku.

V dalším kroku objednávky jsou důležité kontaktní a fakturační údaje pro doručení vaší objednávky, pole označená červenou hvězdičkou jsou povinná.

Objednávka krok za krokem

V prvním kroku vložte knihu do košíku. Zobrazí se vám kniha vložená do košíku a také ji najdete v pravém horním rohu – ikona košík a na ní počet vložených knih do košíku.

Po kliknutí na nákupní košík se dostanete do obsahu košíku: zde můžete zkontrolovat obsah košíku a také uplatnit dárkový poukaz nebo slevový kód. 

Dalším krokem objednávky je výběr přepravy a platby (vybraný způsob označte puntíkem), u přepravy Zásilkovna je nutné vybrat požadovanou výdejnu.

Po výběru způsobu doručení a způsobu platby je v dalším kroku vyplnění kontaktních a fakturačních údajů (pokud chcete objednávku doručit na jinou adresu, než je Vaše fakturační, vyplňte i dodací adresu). Důležitá jsou všechna pole, ale ta s červenou hvězdičkou jsou povinná (pokud tato pole nevyplníte, objednávka nepůjde odeslat). Jestliže jste náš registrovaný zákazník, v tomto kroku se můžete přihlásit ke svému účtu.

UPOZORNĚNÍ! Velkou pozornost prosím věnujte poli „E-mail“. Na e-mailovou adresu, kterou zde zadáte, obdržíte potvrzení o odeslané objednávce.

Pokud jste zadali všechny potřebné údaje, kliknutím na "odeslat objednávku" nám objednávku pošlete a v případě platby on-line jste přesměrováni do platební brány k úhradě objednávky.

 

Balné zdarma

Záleží nám na Vás, proto u zásilek neúčtujeme náklady na balné. Snažíme se je zabalit tak, aby k Vám knihy dorazily v pořádku, což je naše priorita.

Používáme papírovou i plastovou výplň, bublinkové obálky, bublinkovou fólii a papírové krabice.

 

Termín expedice objednávky

Všechny objednávky expedujeme v nejbližším možném termínu.

Termín doručení je odvozen od data expedice (nikoli od data přijetí objednávky):

  • Česká pošta balík do ruky – následující pracovní den po expedici
  • GEIS – následující pracovní den po expedici
  • Zásilkovna – doručení do výdejního místa Zásilkovny do 2 dnů po datu expedice  

Uplatnění slevového kódu

Při vytváření objednávky můžete uplatnit slevový kupon. V "Nákupním košíku“ najděte pole "Dárkové poukazy - vložte váš kupon", svůj kód vepíšete do "Vložit slevový kupón" a kliknete na "PŘIDAT".

Cena v košíku se Vám přepočítá na slevu, kterou uplatňujete.

Upozorňujeme, že se slevy nesčítají, tzn. pokud uplatňujete slevu menší, než je aktuální sleva na internetu (u každé knihy vyčíslená v %), cena v košíku se Vám nezmění a slevy se nesečtou.

Dárkový poukaz

Mám zájem o dárkový poukaz. Mohu ho koupit u vás na adrese vašeho nakladatelství nebo v knihkupectví?

Dárkový poukaz můžete koupit pouze na našem e-shopu. Nelze jej koupit v žádném knihkupectví a ani osobně v našem nakladatelství...

Nevztahuje se na poštovné a dopravu. Není směnitelný za peněžní hotovost a zároveň není možné vracet nevyčerpanou částku.

Můžu poukaz koupit v libovolné hodnotě?

Dárkové poukazy nabízíme ve čtyřech různých hodnotách: 500 Kč, 1000 Kč, 1500 Kč a 2000 Kč.

Takovýchto poukazů můžete samozřejmě koupit více, zaplatíte pak za celkovou částku.

Jak probíhá platba dárkového poukazu? Můžu si dárkový poukaz objednat na dobírku?

Platba probíhá pouze přes PayU, nikoli na dobírku. Vybrat si můžete z následujícího způsobu uhrazení částky:

internetová bankovnictví, platební karta, bankovní převod.

Jak poznám, že mi dárkový poukaz přišel?

U objednávky zadáváte svou e-mailovou adresu, na kterou Vám poukaz ve formátu PDF pošleme, a to ve chvíli, kdy k nám dorazí Vaše platba. Jestli i přesto náš e-mail ve své schránce nemáte, zkontrolujte si hromadné maily nebo spamy – možná se e-mail zatoulal tam, i když je to spíše nepravděpodobné.

Co mám udělat, pokud nechci dárkový poukaz v elektronické podobě, ale tištěný?

U objednávky zaškrtněte, že si přejete poukaz vytisknout a poslat. Rozdíl je v tom, že za tištěný poukaz zaplatíte ještě 29 Kč poštovného.

 

Jak dlouhá je platnost dárkového poukazu?

Tento poukaz má platnost půl roku, a to od chvíle, kdy k nám dorazí Vaše platba. Na poukazu budete mít datum, do kdy jej nejpozději můžete využít. Pokud to do tohoto data nestihnete, poukaz propadá a peníze se bohužel nevrací.

Jak uplatním koupený poukaz v objednávce?

Uplatnění zakoupeného dárkového poukazu je jednoduché, stačí vepsat unikátní kód, který najdete na přední straně poukazu, přímo v e-shopu www.svojtka.cz v objednávce do pole „Vložte slevový kód“.

Nevztahuje se na poštovné a dopravu. Není směnitelný za peněžní hotovost a zároveň není možné vracet nevyčerpanou částku.

 

Mohu zboží, které jsem uhradila dárkovým poukazem, vrátit?

Ano, samozřejmě, jen za knížky zakoupené dárkovým poukazem Vám nemůžeme vrátit peníze. Samozřejmě si ale můžete vybrat jakoukoliv jinou knihu v této hodnotě.

 

Mohu použít dárkový poukaz na nákup dalšího takového poukazu?

Ne, to bohužel nelze.

Platba Comgate (bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví)

Pokud nechcete zásilku poslat na dobírku, můžete využít metody:

  • Bankovní převod
  • Internetová bankovnictví (Česká spořitelna, Komerční banka, Fio banka a další)
  • Platební karta

Tyto platby nám zprostředkovává společnost Comgate – peníze tedy neposíláte přímo na náš účet, ale na účet Comgate, který nám je dále přeposílá.

Při výběru platební metody bankovní převod se Vám po odeslání objednávky vygenerují platební údaje, které si vepíšete do svého internetového bankovnictví.

Při výběru jakékoli banky v naší nabídce (internetová bankovnictví) Vás systém po odeslání objednávky přesměruje přímo do vybraného internetového bankovnictví. Do něj se přihlásíte a ukáže se vám předvyplněný platební příkaz, který potvrdíte.

Při platbě platební kartou po Vás systém bude požadovat údaje z vaší platební karty (číslo karty, datum konce platnosti a kód ze zadní strany karty). Po vyplnění těchto údajů proběhne proces převodu peněz.

Objednávky placené přes Comgate expedujeme až po přijetí informace od Comgate, že byla objednávka uhrazena (maximálně do 3 pracovních dnů).