Obchodní podmínky

Podmínky pro koncové zákazníky

I. Obecné

Provozovatelem internetového obchodu je nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.

Otevírací doba je v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

 

Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.

Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem.

Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.

 

II. Možnosti objednání

-          v on-line knihkupectví:        bez  registrace

                                                        s registrací

Knihy nabízíme s minimální slevou 20 % na celou produkci, ale nabízíme i další akční slevy 50 % a více.

Na naší adrese www.svojtka.cz vyberte zboží do košíku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby. Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli při objednání, jako potvrzení Vaší objednávky.

 

III. Promokód

Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?

S jeho použitím můžete získat slevu na celou naši produkci. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám z internetové slevy přepočítají na slevu promókódu (slevy se nesčítají).

Promokód můžete uplatnit jak při objednávce přes internet, tak při osobním odběru v nakladatelství.

 

IV. Dodací a platební podmínky v Česku

Objednávky vyřizujeme každý den a do vyprodání zásob. Při větším počtu objednávek proběhne doručení zásilky do 4-5 pracovních dní.

Při objednávce nad 1500,- Kč neplatíte žádné přepravní poplatky (neplatí pro speciální slevové akce).

 

Platební způsoby:

Dobírka poplatek 30,- Kč 

Comgate - bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví - poplatek 0,- Kč

 

 

Způsoby doručení:

Zásilkovna přepravné 69,- Kč. Přepravce doručí Vaši zásilku na vybrané odběrné místo Zásilkovny následující pracovní den po expedici. 

DPD - přepravné 89,- Kč. Přepravce doručí zásilku následující pracovní den po datu expedice. 

Česká pošta - balík do ruky - přepravné 129,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice. Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní na Vaší poště. 

 

 

Na karty ISIC a ITIC můžete v e-shopu i přímo při nákupu v nakladatelství dostat slevu 30 % z maloobchodních cen. V objednávce (v detailu košíku) zadáte číslo své ISIC (ITIC) karty a po ověření v on-line systému ISIC se vám sleva rovnou přepočítá z 20 % na 30 %.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.

 

On-line platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

karty

 

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate Vás přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle, a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Snímek obrazovky 2021-07-22 v 11.27.47

 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

V. Dodací a platební podmínky pro Slovensko

Platební způsoby:

Comgate - poplatek 0,- Kč

 

Způsoby doručení:

Česká (Slovenská) pošta - přepravné se spočítá podle váhy knih v košíku, doručení proběhne do 3 dnů od expedice

Zásilkovna - poplatek 99,- Kč

Vzhledem k vysokým poštovním a bankovním poplatkům nezasíláme na Slovensko knihy na dobírku. V takovém případě využijte prosím Vašeho kontaktu v Česku, na který je možno dobírkou zásilku zaslat.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoli rady, kontaktujte nás e-mailem na objednavky@svojtka.cz – rádi Vám poradíme.

 

On-line platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Výstřižek karty sk

 

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate Vás přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle, a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

platby sk

 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

VI. Vrácení peněz

Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu nakladatelství Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží společně s reklamačním protokolem, který je ke stažení v dolní části home page e-shopu, v tzv. "patičce".  Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal. Vráceny budou peníze za objednané zboží, včetně poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce zaplatili.

Při vrácení jen části objednávky vracíme peníze pouze za zboží, za poštovné se peníze nevrací.

 

VII. Reklamační podmínky

Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.

Pokud jste nedopatřením obdrželi vadný výtisk, jiný titul, než jste si objednali, nebo Vám v zásilce chybí objednaný titul, máte právo na jeho výměnu či uplatnění reklamace. Stejně tak i při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy). V těchto případech nás prosím vždy informujte okamžitě po obdržení zásilky.

Reklamaci můžete vyřídit prostřednictvím e-mailu objednavky@svojtka.cz, prosíme uvádějte vždy číslo objednávky.

Vadné nebo jiné než objednané zboží zašlete společně s reklamačním protokolem zpět (nikoli dobírkou) na adresu nakladatelství:

Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3

 

Reklamační protokol ke stažení: Reklamační protokol

Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od obdržení vadné knihy.

Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.

Reklamaci můžete také vyřídit osobně v nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, Praha 3. V tomto případě vezměte s sebou paragon či dodací list.

Neodpovídáme za vady způsobené přepravcem a za závady vzniklé po převzetí zásilky.

 

VIII. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu objednavky@svojtka.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí.

 

IX. Evidence tržeb EET

„V souladu s ustanovením § 37 odst. 1 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, platí, že tržby z činností zařazených v klasifikaci NACE pod kódem 58.11 (Vydávání knih, period. publikací, ost. vydavatelské činnosti) podléhají EET ode dne 1.3.2018. Tržby z velkoobchodu a maloobchodu (kód 46.49 a 47.61) podléhají EET již od 1.3.2017.

S ohledem na skutečnost, že dle vysvětlivek ke klasifikaci NACE vydaných Českým statistickým úřadem je charakteristickým rysem velkoobchodu a maloobchodu mj. též skutečnost, že se jedná činnost spočívající v nákupu a dalším prodeji zboží bez jeho zpracování, se lze domnívat, že uvedená definice není v případě prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství naplněna; v případě prodeje knih vydaných příslušným nakladatelstvím není přítomen prvek předchozího nákupu zboží.

Vzhledem ke shora uvedenému a k potvrzujícímu stanovisku finanční správy se proto lze domnívat, že prodej vlastních knih ze strany nakladatelství spadá pod kód NACE 58.11 a povinnost EET ohledně tržeb z prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství tak vznikne až ve třetí fázi zavádění EET.“