Využijte naši akci "KNIHY 2 + 1 ZDARMA"

Obchodní podmínky

Podmínky pro koncové zákazníky

I. Obecné

 

Provozovatelem internetového obchodu je nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.

Otevírací doba je v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.

Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli v objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.

Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

 

II. Možnosti objednání

-          v on-line knihkupectví:        bez  registrace

                                                        s registrací

Na naší adrese www.svojtka.cz vyberte zboží do košíku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby. Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli při objednání, jako potvrzení Vaší objednávky.

 

III. Promokód

Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?

Jeho využitím při nákupu můžete získat vyšší slevu. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám přepočítají na výši slevy promokódu. Tyto slevy uplatňované daným promokódem se vždy počítají z cen zobrazených na e-shopu.

Tzn., nabízená e-shopová cena se vám poníží o %, které promokód umožňuje.

Na publikace s větší slevou, než je výše slevy vašeho promokódu, nelze tento slevový kupon uplatnit. Slevy se nesčítají!

Poskytované slevy uplatňované daným promokódem se vždy počítají z cen zobrazených na e-shopu.

IV. Dodací a platební podmínky v Česku

Objednávky vyřizujeme každý den a do vyprodání zásob. Při větším počtu objednávek proběhne doručení zásilky do 4-5 pracovních dní.

Při objednávce nad 1500,- Kč neplatíte žádné přepravní poplatky (neplatí pro speciální slevové akce).

 

Platební způsoby:

Dobírka poplatek 30,- Kč 

Comgate - bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví - poplatek 0,- Kč

Benefit Plus - poplatek 0,- Kč

 

Způsoby doručení:

DPD - výdejní místo - přepravné 79,- Kč. Přepravce doručí balíček do vámi vybraného výdejního místa následující pracovní den po expedici. Balíček bude na výdejním místě kamenné prodejny (trafiky, obchod, apod.) uložen po dobu 7 kalendářních dní. V případě Alzaboxů je lhůta pro vyzvednutí pouze 2 kalendářní dny!

DPD - kurýr - přepravné 99,- KčPřepravce doručí zásilku následující pracovní den po datu expedice na uvedenou doručovací adresu v objednávce.

Česká pošta - balík do ruky - přepravné 109,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice. Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 kalendářních dní na Vaší poště. 

Česká pošta - Balíkovna - přepravné 79,- Kč. Přepravce doručí balíček do vámi vybraného výdejního místa následující pracovní den po expedici. Balíček bude na výdejním místě uložen po dobu 7 kalendářních dní.

 

Na karty ISIC a ITIC můžete v e-shopu i přímo při nákupu v nakladatelství dostat slevu 10 % z cen uvedených v e-shopu. V objednávce (v detailu košíku) zadáte číslo své ISIC (ITIC) karty a po ověření v on-line systému ISIC se vám sleva rovnou přepočítá.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.

 

On-line platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

karty

 

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate Vás přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle, a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Snímek obrazovky 2021-07-22 v 11.27.47

 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

Platba pomocí Benefit Plus

Tento způsob platby můžete využít, pokud máte od svého zaměstnavatele zřízený benefitní systém Benefit Plus. Knihy zaplatíte pomocí benefitních bodů, a to online nákupem přes platební bránu Benefit Plus.

Jak postupovat?

Vybrané zboží vložíte do košíku a postupujete stejně jako při standardní objednávce. Jako způsob platby vyberete Benefit Plus. Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na platební bránu Benefit Plus.

  • Zvolte platbu kartou nebo objednávkou Benefit Plus
  • U platby kartou zadejte číslo Vaší karty, proveďte ověření a zadejte sms kód
  • U platby objednávkou zadejte Vaše přihlašovací údaje do aplikace Benefit Plus
  • Transakci následně potvrďte


Není možné kombinovat platbu přes platební bránu Benefit Plus s Platbou Comgate (bankovní převod, platební karta, internetová bankovnictví). Celá objednávka musí být uhrazena benefitními body z Vašeho účtu Benefit Plus.

 

 

 

V. Dodací a platební podmínky pro Slovensko

Platební způsoby:

Comgate - poplatek 0,- Kč

 

Způsoby doručení:

DPD kurýr - přepravné se spočítá podle váhy knih v košíku, doručení proběhne do 3 dnů od expedice

 

Vzhledem k vysokým poštovním a bankovním poplatkům nezasíláme na Slovensko knihy na dobírku. V takovém případě využijte prosím Vašeho kontaktu v Česku, na který je možno dobírkou zásilku zaslat.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoli rady, kontaktujte nás e-mailem na objednavky@svojtka.cz – rádi Vám poradíme.

 

On-line platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Výstřižek karty sk

 

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate Vás přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle, a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

platby sk

 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

VI. Dodací a platební podmínky pro Evropskou unii

Platební způsoby:

Comgate - poplatek 0,- Kč

 

Způsoby doručení:

DPD kurýr - doručení proběhne do 7 dní

Vzhledem k vysokým poštovním a bankovním poplatkům nezasíláme do zemí Evropské unie knihy na dobírku. V takovém případě využijte prosím Vašeho kontaktu v Česku, na který je možno dobírkou zásilku zaslat.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoli rady, kontaktujte nás e-mailem na objednavky@svojtka.cz – rádi Vám poradíme.

Ceník dopravy:

Belgie   335,- Kč

Bosna a Hercegovina   745,- Kč

Bulharsko   479,- Kč

Dánsko   475,- Kč

Estonsko   435,- Kč

Finsko   635,- Kč

Francie   435,- Kč

Chorvatsko   425,- Kč

Irsko   525,- Kč

Itálie   435,- Kč

Korsika   495,- Kč

Lichtenštejnsko   335,- Kč

Litva   385,- Kč

Lotyšsko   385,- Kč

Lucembursko   335,- Kč

Maďarsko   266,- Kč

Německo   265,- Kč

Nizozemsko   335,- Kč

Polsko   238,- kč

Portugalsko   439,- Kč

Rakousko   305,- Kč

Rumunsko   479,- kč

Řecko   489,- kč

Severní Irsko   525,- Kč

Slovinsko   325,- Kč

Srbsko   759,- Kč

Španělsko   495,- Kč

Švédsko   565,- kč

Ukrajina   365,- Kč

 

 

On-line platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Výstřižek karty sk

 

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

 

VII. Odstoupení od smlouvy

K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany: Formulář k odstoupení od smlouvy

Zboží prosím zašlete na adresu nakladatelství: Nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, 130 00  Praha 3

Přepravu zvolte: Česká pošta, DPD, GLS, PPL

Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

Lhůta k odstoupení se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.

V případě odstoupení od Smlouvy jste povinní nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli.

V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet uvedený ve Formuláři k odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme, zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží, případně vyprodání zboží), můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

Pokud jste jako spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku uplatnili právo odstoupit od smlouvy, máme povinnost Vám vrátit veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu, nejpozději do 14 dnů od Vašeho odstoupení od smlouvy. Vrácení platby provedeme stejným způsobem, jako jste platbu učinili, pokud s námi nedojdete k jiné dohodě. Pokud jste zvolili jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme, budeme Vám hradit náklady na dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení.

V případě vrácení peněz za dopravu Vám budeme potřebovat údaje o Vašem bankovním účtu, na který Vám peníze převedeme, nebo jiné údaje potřebné pro převod peněz.

V případě, že zákazník odstoupil od smlouvy a vrátí veškeré zboží z objednávky, má nárok na vrácení celé částky, včetně nákladů na dopravu, které zaplatil při objednání zboží. Pokud zákazník vrátí pouze část zboží z objednávky, náklady na dopravu mu nebudou vráceny.

Výše nákladů na dopravu, které jsou vraceny zákazníkovi v případě vrácení celé objednávky, odpovídá nejnižší ceně nabízené dopravy na eshopu svojtka.cz v době objednávky. Toto právo neplatí, pokud zákazník požaduje dodání zboží jinak než standardním způsobem dopravy nabízeným prodávajícím.

 

VIII. Reklamační podmínky

Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.

V okamžik odeslání zboží zaručujeme, že je zboží bez vad, zejména, že zboží:

-       odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
-       je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
-       je dodáno s ujednaným příslušenstvím
-       odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
 
Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).


V případě, že bude mít zboží vadu, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu na objednavky@svojtka.cz či dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Soběslavská 40, 130 00  Praha 3. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany: Reklamační protokol CZ.

V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.


Má-li zboží vadu, máte následující právo:
-        na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží nebo
-        odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a)     odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
b)     se vada projeví opakovaně,
c)      je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d)     je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.


Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.

V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.

V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.

V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

 

Při reklamaci v případě vadného zboží postupujte následovně:

Co nejdříve nám oznamte vadu zboží zasláním e-mailu na objednavky@svojtka.cz či reklamačního protokolu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Soběslavská 40, 130 00 Praha 3.

V oznámení vady nám uveďte následující informace:

  • Popis vady zboží
  • Datum, kdy jste vadu zjistili, číslo objednávky
  • Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, telefonní číslo, e-mail)
  • Pokud je to možné, přiložte k reklamaci fotografii vadného zboží

Po obdržení oznámení o vadě zboží Vám co nejdříve odpovíme a informujeme Vás o dalším postupu (pošleme vám odkaz pro zpětný balík DPD - doprava reklamovaného zboží bude na naše náklady).

Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.

Reklamaci vyřídíme v souladu s Vaším uplatněným právem z vadného plnění.

V souladu s novým Zákonem o ochraně spotřebitele máte právo na vrácení nákladů na dopravu v případě oprávněné reklamace, tedy v případě, kdy zboží je vadné a reklamace je prokazatelně oprávněná.

Kontaktujte nás prosím na objednavky@svojtka.cz a pošleme vám odkaz pro vrácení knihy přes přepravce DPD. V tomto odkaze budete mít na výběr vrácení balíčku:

- s vyzvednutím u vás doma - můžete si určit pracovní den, kdy k vám kurýr přijede a balíček vyzvedne - není však možné určit čas vyzvednutí. V den vyzvednutí obdržíte od DPD informaci s časovým oknem vyzvednutí balíčku. V tomto případě nemusíte mít vytištěný žádný štítek, kurýr si jej přiveze.

- odnesení balíčku na DPD výdejní místo - v odkazu se vám podle vaší polohy zobrazí seznam výdejních míst, stačí si jen vybrat, které vám bude vyhovovat a balíček do něj poté odnesete. V tomto případě je nutné mít vytištěný štítek, který se vám zobrazí po dokončení procesu zadávání vratného balíčku.

V obou případech prosíme, aby byl v balíčku vložený reklamační protokol - ke stažení zde: Reklamační protokol CZ

Pokud došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, jsou náklady na vrácení vadného zboží a na dopravu nového zboží hrazeny prodávajícím. V ostatních případech náklady na vrácení zboží a na dopravu nového zboží hradí spotřebitel.

Pokud zákazník v souladu s platnými právními předpisy reklamuje zboží z důvodu vady, a reklamace je uznána jako oprávněná, má nárok na vrácení celé částky, včetně nákladů na dopravu, které zaplatil při objednání zboží. V případě, že zákazník vrací pouze část objednaného zboží a reklamuje pouze tuto část, měl by mu být vrácen pouze poměrný podíl nákladů na dopravu, které zaplatil při objednání celé objednávky, odpovídající poměru reklamovaného zboží k celkovému objemu objednávky.

 

IX. Zpětný odběr baterií z našich produktů

Od našich zákazníků provádíme zpětný odběr baterií. Nejpříznivější způsob nakládání s odpadními bateriemi z hlediska ochrany našeho životního prostředí a zdraví člověka je recyklace. Aby mohla být odpadní baterie zrecyklována, musíte ji odevzdat na tzv. místě zpětného odběru či místě odděleného sběru.

Základní informace o zajištění zpětného odběru baterií zde.

Zákazník je oprávněn odevzdat baterie na sběrných místech Ecobat uvedených na jejích webových stránkách zde: Ecobat

Na každé baterii byste měli najít označení „přeškrtnutou popelnici“, které připomíná, že baterie nepatří do směsného odpadu, ale že musí být odevzdána na místa k tomu určená. Spotřebitel má v systému nakládání s bateriemi zcela zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá s baterií. Baterie nepatří do netříděného komunálního odpadu, naopak mají být předány prostřednictvím sběrných míst, tzv. míst zpětného odběru, ze kterých putují k opětovnému použití nebo samotné recyklaci. 

 

X. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu objednavky@svojtka.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí.