Ogilvy o reklamě v digitálním věku

699 Kč –20 %
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
699 Kč –20 % 559 Kč 508 Kč bez DPH
Skladem (> 5 ks)

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.

Detailní informace

Detailní popis produktu

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Audiokniha  

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy pro dospělé
Hmotnost: 0.99 kg
ISBN: 978-80-256-2159-2
PCT: 4286
Počet stran: 224
Rozměry: 247 x 187 mm
Vazba: Váz.
Věk: 15+
Typ knihy: ostatní
Téma: ostatní

4286

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: