K objednávce nad 700 Kč dostanete dárek ZDARMA.

OGILVY O REKLAMĚ V DIGITÁLNÍM VĚKU Miles Young

Kód: 4286
699 Kč –71 %
OGILVY O REKLAMĚ V DIGITÁLNÍM VĚKU  Miles Young
699 Kč –71 % 199 Kč 199 Kč bez DPH
Skladem
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.

Detailní informace

Detailní popis produktu

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy pro dospělé
Hmotnost: 0.99 kg
Věk: 15+
Typ knihy: ostatní
Téma: ostatní
ISBN: 978-80-256-2159-2
PCT: 4286
Počet stran: 224
Šířka: 247
Výška: 187
Rozměry: 247 x 187 mm
Vazba: Váz.
Expedice: 2018-02-08

4286

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: